Dozon is een middelgroot bedrijf. We werken met korte lijnen en er ligt een grote mate van eigen beslissingsbevoegdheid bij onze mensen. Praktisch, snel en handen uit de mouwen.
Om uit te groeien tot een top 3 speler in de regio Oost- en Midden-Nederland is het inspelen op de actualiteiten en meegaan met ontwikkelingen en vraag vanuit de markt van groot belang. Het mooie van Dozon is dat we niet alleen goederen willen leveren, maar gericht zijn op het bieden van toegevoegde waarde. Dit doen we met één hoofddoel: de beste service bieden aan onze klanten. Om toegevoegde waarde te kunnen leveren, investeren we continu in de kennis van onze mensen, in logistieke concepten en in het aanbieden van een up-to-date en breed assortiment bouw gerelateerde producten.
Als toonaangevende groothandel vinden wij langdurige relaties erg belangrijk. Wij investeren daarom in onze medewerkers. Zo bieden we bijvoorbeeld scholingen, trainingen en opleidingen, zodat onze medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen.
Het leukste familiebedrijf van de Achterhoek en omstreken
Bovenstaande kreet bevat een aantal belangrijke kernwaarden in de cultuur van Dozon. Het woord leukste staat voor het plezier, waarmee we dagelijks naar ons werk komen. In familiebedrijf zit enerzijds de lange termijn visie van Dozon omtrent relaties met onze klanten, leveranciers en collega's. Anderzijds staat dit voor het onderlinge familiegevoel, waarbij we elkaar helpen. Een hart onder de riemsteken als iemand het even wat moeilijker heeft, maar ook een schouderklopje en soms een trap onder de kont. Tenslotte staat Achterhoek voor de lokale mentaliteit van voeten in de klei, mouwen opgestroopt en doe maar normaal. Met deze ingrediënten proberen we onze gemotiveerde en betrokken collega's te stimuleren om een klant altijd met een glimlach te helpen.
We stellen je graag even voor aan onze medewerkers!